Sklep używa ciasteczek (cookies), w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.

close

Reklamacje i zwroty

 

Reklamacje

W przypadku reklamacji towaru wadliwego lub uszkodzonego w transporcie, produkt należy odesłać na adres Sklepu po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub mailowym.


W przypadku uszkodzeń transportowych reklamacja jest rozpatrywana tylko i wyłącznie wówczas, gdy paczka została sprawdzona przez Klienta w obecności doręczyciela i został spisany protokół podpisany przez Klienta oraz doręczyciela paczki. Do odsyłanego produktu należy dołączyć paragon lub fakturę VAT wraz ze spisanym protokołem.


Wszystkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od daty ich wpłynięcia (od momentu otrzymania przesyłki od Zamawiającego). W wyniku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji towar uszkodzony wymieniany jest na pełnowartościowy a jeżeli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), Sklep zaoferuje inne aktualnie dostępne produkty lub zwróci Zamawiającemu równowartość ceny towaru. W sytuacji pozytywnie rozpatrzonej reklamacji koszty dostarczenia przesyłki pokrywa Sklep.

Zwroty

W ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki Zamawiający może dokonać zwrotu towaru bez podania przyczyny - informację o zwrocie towaru należy przesłać w formie pisemnej na adres mailowy Sklepu przed upływem powyższego terminu.


Warunkiem zwrotu towaru jest odesłanie kompletnych produktów w nienaruszonej formie - po wysłaniu informacji o zwrocie klient ma 14 dni na odesłanie produktu do Sklepu.


Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć dokument sprzedaży - paragon lub fakturę VAT – zwroty bez dokumentu zakupu nie będą przez sklep uwzględniane.


Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie produktu – najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od odebrania przesyłki zwrotnej pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlegają zwrotowi.