Sklep używa ciasteczek (cookies), w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.

close

REGULAMIN SKLEPU

 

Dziękujemy, że zechciałaś/eś dokonać zakupów za pośrednictwem Eko365.pl. Ze względu na ochronę praw Klientów jak i praw Sklepu prosimy, abyś zapoznał/a się z poniższymi zapisami.

Warunki ogólne

  1. Regulamin opisuje zasady funkcjonowania sklepu internetowego EKO365.PL

  2. Sklep internetowy prowadzony jest przez firmę: Silver MB Koleta Miernik, z siedzibą w Krakowie, ul. Chopina 19 m.13, kod pocztowy: 30-049, NIP: 677-235-47-41, REGON: 121568729, zwaną w dalszej części regulaminu Sklepem.

  3. Klient dokonujący zakupów w Sklepie w dalszej części regulaminu nazywany jest Zamawiającym.

Rejestracja i dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Zamawiających w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych jest firma Silver MB Koleta Miernik z siedzibą w Krakowie, ul. Chopina 19 lok.13, o numerze REGON: 121568729 i NIP: 677-235-47-41.

  2. Celem przetwarzania powierzonych Sklepowi danych jest:

  • Realizacja umowy sprzedaży zawartej z chwilą potwierdzenia przez Zamawiającego złożonego zamówienia
  • Informowanie o nowych produktach i promocjach oferowanych przez Sklep

  1. Sklep nigdy nie udostępniał i nie będzie w przyszłości udostępniać danych osobowych Zamawiających do celów innych niż powyższe. W celu realizacji płatności elektronicznych dane przekazywane są spółce PayU S.A.; w celu realizacji wysyłek - firmie DPD lub Poczcie Polskiej.

  2. Przetwarzanie danych osobowych następuje jedynie po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego. Zgoda jest wyrażana oddzielnie na każdy z celów przetwarzania.

  3. Zamawiającemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych, ich poprawienia i usunięcia.

  4. Sklep realizuje wszystkie obowiązki ustawowe wynikające z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, w szczególności dotyczące rejestracji zbiorów danych osobowych.

Produkty

  1. Wszystkie produkty prezentowane w Sklepie są oryginalne i pochodzą z legalnych źródeł dystrybucji.

  2. Sklep w swojej ofercie posiada wyłącznie produkty ekologiczne i naturalne.

  3. Produkty znajdujące się w ofercie Sklepu, posiadają certyfikaty uznanych organizacji tj.: BDIH, ECOCERT, Cosmebio, EcoControl, SoilAssociation, Demeter i innych.

  4. Wszystkie znajdujące się w sklepie znaki towarowe i nazwy firm, zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Cennik sklepu nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego a jest wyłącznie zaproszeniem do zawarcia umowy.

Ceny

  1. Wszystkie ceny produktów w sklepie Eko365.pl zawierają podatek VAT i są cenami detalicznymi brutto wyrażonymi w polskiej walucie.

  2. Podana przy każdym produkcie cena nie obejmuje zryczałtowanych kosztów przesyłki i jest wiążąca w chwili złożenia przez Zamawiającego zamówienia oraz jest niezmienna dla Zamawiającego do czasu zakończenia realizacji zamówienia.

  3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych produktów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

Zamówienia

  1. Złożenie zamówienia w Sklepie jest możliwe 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu i jest równoznaczne z zawarciem pomiędzy Zamawiającym i Sklepem umowy kupna – sprzedaży.

  2. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia przez Sklep jest:

  • złożenie zamówienia przez Zamawiającego poprzez wypełnienie i wysłanie formularza znajdującego się na stronie Sklepu

  • dokonanie przez Zamawiającego płatności za zamówienie

  • w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze przesyłki potwierdzenie transakcji przez Zamawiającego

  1. Sklep zastrzega sobie możliwość telefonicznego lub e-mailowego kontaktu z Zamawiającym celem weryfikacji zamówienia lub danych kontaktowych Zamawiającego.

  2. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:

  • dla zamówień płatnych przy odbiorze - w momencie potwierdzenia transakcji przez Zamawiającego

  • dla zamówień płatnych przelewem - w momencie wpłynięcia przelewu opłacającego zamówienie na konto bankowe Sklepu

  1. W przypadku płatności przelewem - zamówienie dla którego płatność nie zostanie dokonana w ciągu tygodnia zostanie anulowane

  2. Maksymalny czas realizacji zamówienia (po potwierdzeniu transakcji lub zaksięgowaniu płatności przelewem) może wynieść 7 dni dla produktów niedostępnych w magazynie. W przypadku produktów dostępnych czas realizacji zamówienia to 24 godziny.

  3. Do terminów, o których mowa w pkt.7 należy doliczyć czas dostawy przez Pocztę Polską lub Firmę Kurierską.

  4. Realizacja zamówień odbywa się w dni robocze (od poniedziałku do piątku).

  5. Sklep realizuje zamówienia na terenie całego kraju.

  6. Do każdego zamówienia dołączony jest paragon lub faktura VAT. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT należy podać dodatkowe dane poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola na stronie z formularzem zamówienia.

  7. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia, Zamawiający jest informowany o tym fakcie i podejmuje decyzję o:

  • oczekiwaniu na skompletowanie zamówienia

  • częściowej realizacji zamówienia

  • anulowaniu zamówienia

  1. Zamawiający może dokonać modyfikacji (telefonicznie lub e-mailem) do momentu wystawienia paragonu lub faktury VAT. Anulowanie zamówienia jest możliwe przed jego realizacją (telefonicznie lub e-mailem). Zamawiający nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.

Płatności

  1. W Sklepie istnieje możliwość wyboru jednego spośród następujących sposobów płatności:

  • szybkim przelewem bankowym w systemie płatności elektronicznych PayU

  • gotówką przy odbiorze przesyłki – odbiór osobisty w punkcie Sklepu pod adresem 25-312 Kielce, ul. Warszawska 34a pawilon nr 6.

Wysyłka

  1. Towar zamówiony w Sklepie jest dostarczany za pośrednictwem Firmy Kurierskiej. Warunki dostawy dotyczące czasu realizacji i kosztów dostawy przedstawione są pod jednym z linków na stronie Sklepu.

  2. Na czas realizacji wysyłki i doręczenia przesyłki składa się:

  • czas realizacji zamówienia (odebranie potwierdzenia zamówienia lub zaksięgowanie płatności, skompletowanie zamówienia, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki)

  • czas dostawy – zależny od wybranego sposobu dostarczenia przesyłki.

  1. Przy zamówieniach o wartości przekraczającej 300 PLN i płatnych przelewem elektronicznym koszty przesyłki ponosi sklep.

Reklamacje

  1. W przypadku otrzymania towaru, w którym stwierdzono wady Zamawiającemu przysługuje prawo reklamacji produktu.
  2. Wadliwy produkt należy odesłać na adres i na koszt Sklepu.
  3. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni.
  4. Towar wadliwy zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeżeli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), Sklep zaoferuje inne aktualnie dostępne produkty lub zwróci Zamawiającemu równowartość ceny towaru.

Zwroty

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy bez podania konkretnej przyczyny w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki. Informację o zwrocie towaru należy przekazać do Sklepu przed upływem powyższego terminu.

  2. Po wysłaniu informacji o chęci odstąpienia od umowy klient ma 14 dni na odesłanie produktu do Sklepu na adres: ul. Warszawska 34a/6; 25-312 Kielce.

  3. Produkty zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po usunięciu oryginalnego opakowania (folia) lub ewentualnych zabezpieczeń. Zwracane produkty należy przesłać w opakowaniu, które chroni je przez uszkodzeniami.

  4. Sklep gwarantuje Zamawiającemu zwrot płatności, w tym poniesionych kosztów dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Zamawiającego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie) w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

  5. Sklep dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Zamawiający.
  6. Zamawiający ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu (czyli koszt odesłania Produktu do Sklepu).

Postanowienia końcowe

  1. W przypadku nieprawidłowego i niezgodnego z terminem doręczenia paczek Zamawiających przez Pocztę Polską lub firmę kurierską, sklep może zwrócić się do tych instytucji z roszczeniem o naprawienie powstałej szkody.

  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

  3. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 25.02.2015.